FOTO: Poskytnuto z rodinného archivu V. Dejmkové
Příběh jedné fotografie
8. 5. 2024Leží pŕede mnou velká černobílá fotografie, která vznikla před více než sto lety. Je to nejstarší a také největší snímek z mého papírového fotografického archivu. Předala mi ho moje maminka před mnoha lety, abych o něj pečovala jako o rodinnou památku.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Soňa Prachfeldová
10.5.2024 07:16
Vlaďko, jak se člověk pohrouží do minulosti našich předků, tolik na ně vzpomíná a je krásne, že i hodně víš o jejich životě.
Alena Vávrová
9.5.2024 13:13
Zrovna nedávno jsem se probírala starými fotografiemi z pozůstalosti po rodičích. Některé měly vzadu napsáno, kdo na nich je a jiné nikoliv, velká škoda. Genealogii máme zpracovanou a většinou i fotku jsme přiložili.
Martina Růžičková
8.5.2024 21:09
Vlaďko, krásně jsi o svých předcích ze vzácné fotografie vyprávěla.
Jan Zelenka
8.5.2024 21:04
Moc hezké. Mám rozsáhlý album starých fotografií a ty mi příjemně přibližují život mých rodičů i prarodičů.
Marie Měchurová
8.5.2024 20:08
Vlaďka, moc zajímavé povídání. Fotografování v té době, tak to byl velký svátek. Na fotografiích bývají všichni ve svátečním oblečení, hezky učesaní. Dnes už je to běžná věc. Mladí se různě pitvoří. Svět se mění.
Rostislav Mraček
8.5.2024 19:56
Z vašich řádků čiší úcta a zájem. Děkuji, že jste i nás, čtenáře, pozvala ke svým předkům.
Zuzana Pivcová
8.5.2024 19:13
Vlaďko,pěkné vzpomínání. Máme doma ze stejné doby obdobnou fotografii, na níž jsou maminka a její bratr se svými rodiči, tedy babičkou a dědečkem. Byli to hezcí a příjemní lidé, což je vidět i z jejich tváří. A zajímavé je pro mě i tehdejší oblečení.